Wersja 1.80 - problem z uruchomieniem programu w Win7

Wywala Ci jakiś błąd? Znalazłeś jakąś lukę?
Napisz.
Pacer
Administrator
Posty: 279
Rejestracja: 21 mar 2010, 23:55

Re: Wersja 1.80 - problem z uruchomieniem programu

Post autor: Pacer » 03 mar 2022, 18:19

Odpalę virtualną maszynę z win7 i zobaczę co można z tym problem zrobić, na razie na szybko przyszedł mi pomysł, żeby cyfrowo podpisać ten plik exe wtedy windows 7 nie będzie miał do niego żadnych wątpliwości.

kulakoza1
Posty: 31
Rejestracja: 14 lip 2018, 14:53

Re: Wersja 1.80 - problem z uruchomieniem programu

Post autor: kulakoza1 » 03 mar 2022, 18:28

Witam,
nie ma pośpiechu, bo pewnie ja jestem "ostatnim dinozaurem" z Win7 - ale oczywiście będę przekazywał wyniki prób z Filmoteką na Win7, bo program jest świetny i wdzięczny jestem za jego rozwój i aktualizację.
A swoją drogą po co Filmweb ciągle "grzebie" przy swojej stronie? (oczywiście pytanie retoryczne.
Pozdrawiam.

kulakoza1
Posty: 31
Rejestracja: 14 lip 2018, 14:53

Re: Wersja 1.80 - problem z uruchomieniem programu

Post autor: kulakoza1 » 08 mar 2022, 23:05

Witam,

jeśli ten mój problem dotyczy tylko Win7, to proponuję, aby Administrator (bo ja jako uczestnik forum chyba już teraz nie mogę tego zrobić, albo po prostu nie potrafię) zmienił tytuł tego wątku dodając w tytule na końcu "pod Win7", żeby nie sugerować, że problem dotyczy wszystkich Windows i niepotrzebnie "nie denerwować" innych użytkowników tego fantastycznego programu.

Uważam, że utrzymanie dobrej reputacji programu jest tego warte.
Pozdrawiam.

kulakoza1
Posty: 31
Rejestracja: 14 lip 2018, 14:53

Re: Wersja 1.80 - problem z uruchomieniem programu w Win7

Post autor: kulakoza1 » 09 mar 2022, 18:23

Witam.
Dziękuję Administratorowi za szybką reakcję.
Pozdrawiam.

booklover
Posty: 6
Rejestracja: 10 mar 2022, 20:54

Re: Wersja 1.80 - problem z uruchomieniem programu w Win7

Post autor: booklover » 10 mar 2022, 21:08

Podepnę się pod temat - chyba jednak Win7 tytułu posta należy usunąć. U mnie pod win 10 pojawia się to samo - najpierw przy uruchomieniu Filmoteki ( pierwszy obrazek) a później przy ręcznym wyszukiwaniu info o filmie (drugi obrazek). Może to w ogóle nie zależy od wersji systemu? Wcześnie wersja 1.79 działała poprawnie aż do momentu pojawienia się problemów z SSL (ale zaraz pojawiła się wersja 1.80)
Załączniki
zal1a.jpg
zal1a.jpg (113.28 KiB) Przejrzano 18919 razy
zal2.jpg
zal2.jpg (61.31 KiB) Przejrzano 18919 razy

Pacer
Administrator
Posty: 279
Rejestracja: 21 mar 2010, 23:55

Re: Wersja 1.80 - problem z uruchomieniem programu w Win7

Post autor: Pacer » 10 mar 2022, 21:49

Potrzebuję jeszcze trochę czasu. Spróbuję to ogarnąć w ten weekend. Sprawa nie jest oczywista bo u niektórych działa, a u niektórych nie, muszę zreplikować ten problem u siebie, aby móc znaleźć rozwiązanie.

Pacer
Administrator
Posty: 279
Rejestracja: 21 mar 2010, 23:55

Re: Wersja 1.80 - problem z uruchomieniem programu w Win7

Post autor: Pacer » 15 mar 2022, 11:15

Z moich testów w virtualboxie na xp i win7 wyszło, że jest wymagany w systemie zainstalowany net framework 4.7.2

https://dotnet.microsoft.com/en-us/down ... -installer

kulakoza1
Posty: 31
Rejestracja: 14 lip 2018, 14:53

Re: Wersja 1.80 - problem z uruchomieniem programu w Win7

Post autor: kulakoza1 » 16 mar 2022, 00:19

Witam,
próbowałem kilka razy po zainstalowaniu .NET Framework 4.7.2 (na czystej instalacji Filmoteki 1.80 w ciągu dnia, a potem Filmoteki 1.81 wieczorem) i z żalem muszę stwierdzić, że niestety (przynajmniej u mnie - Win7) efekt jest jak wcześniej.
Dzisiaj będę kontynuował próby z .NET Framework 6.
Dziękuję i doceniam ogrom pracy włożonej przez twórcę programu w celu rozwiązania tego problemu.
Ciekaw jestem czy u innych użytkowników Win7 występuje taki sam problem, czy jest on wynikiem jakiegoś błędnego skonfigurowania systemu u mnie? - a nie chcę aby twórca programu poświęcał swój cenny wolny czas na rozwiązywanie nieistniejącego problemu.
Jeśli jednak jest taki problem to myślę, że można zamknąć ten wątek tutaj - w związku z pojawieniem się wersji Filmoteki 1.81 - i otworzyć go na nowo jako dotyczący wersji Filmoteki 1.81
Dziękuję i pozdrawiam.

akubit
Posty: 7
Rejestracja: 11 lip 2018, 22:19

Re: Wersja 1.80 - problem z uruchomieniem programu w Win7

Post autor: akubit » 16 mar 2022, 02:00

U mnie na Win10 też podobny komunikat o braku pliku url.txt i pobieranie nie działa. Framework nowszy jest, tak przynajmniej podaje instalator NETFrameworka 4.7.2., a nie wiem jak sprawdzić, bo w aplikacjach nie widzę. Działało do dzisiaj, kiedy to Bitdefender zablokował i wrzucił do kwarantanny oba exeki. Zorientowałem się, że jest nowa wersja, więc ją zainstalowałem. Nie funkcjonuje też wersja Premium, więc za pomocą formularza odzyskiwania klucza dostałem odpowiedź mailem: "Nie posiadasz aktywnej subskrypcji". Znalazłem w spamie oryginalny mail z kluczem, ale po ponownym wpisaniu nadal nie działa Premium, ani manualne wyszukiwanie opisów.

Pacer
Administrator
Posty: 279
Rejestracja: 21 mar 2010, 23:55

Re: Wersja 1.80 - problem z uruchomieniem programu w Win7

Post autor: Pacer » 16 mar 2022, 14:55

Już znalazłem rozwiązanie, walnąłem takiego fikołka programistycznego, żeby to zadziałało, mówiąc żartobliwie, że nikt mi nie uwierzy.
Nowa wersja będzie już dziś wieczorem i wszystko już będzie działać i nie trzeba będzie instalować tych frameworków.

Zablokowany