manualne ściąganie danych z Filmweb

Masz jakiś problem z programem?
Napisz. Spróbujemy pomóc.
Praptak
Posty: 10
Rejestracja: 23 lut 2013, 14:50

Re: manualne ściąganie danych z Filmweb

Post autor: Praptak » 08 gru 2014, 12:36

O super i dzięki :)

mmmmmm
Posty: 15
Rejestracja: 20 gru 2011, 20:24

Re: manualne ściąganie danych z Filmweb

Post autor: mmmmmm » 09 gru 2014, 10:57

Czekam z niecierpliwością :)

Pacer
Administrator
Posty: 279
Rejestracja: 21 mar 2010, 23:55

Re: manualne ściąganie danych z Filmweb

Post autor: Pacer » 10 gru 2014, 08:25

Przepraszam za mały poślizg, potrzebuje jeszcze jednego dnia.
Jeszcze nie wszystko gotowe.

Praptak
Posty: 10
Rejestracja: 23 lut 2013, 14:50

Re: manualne ściąganie danych z Filmweb

Post autor: Praptak » 13 gru 2014, 18:43

Jak przebiega postęp prac?

mmmmmm
Posty: 15
Rejestracja: 20 gru 2011, 20:24

Re: manualne ściąganie danych z Filmweb

Post autor: mmmmmm » 16 gru 2014, 19:06

Jak tam aktualizacja 8-) :?:

Pacer
Administrator
Posty: 279
Rejestracja: 21 mar 2010, 23:55

Re: manualne ściąganie danych z Filmweb

Post autor: Pacer » 19 gru 2014, 08:26

Skrypt Filmwebu poprawiłem. Natomiast skrypt z onetu musiałem wyłączyć, bo na stronie zrobili taką rewolucje, że nic się nie zgadza is skrypt niemalże muszę pisać od nowa więc będzie przez jakiś czas wyłączony, a po świętach (jeszcze w 2014 :) ) wróci do Filmoteki. W przypadku problemów z kluczem premium, jeżeli klucz nie przychodzi od razu po zakończeniu operacji bankowych, proszę do mnie pisać na email, wysłane mi potwierdzenie przelewu przyspieszy aktywacje klucza.

bjdream
Posty: 3
Rejestracja: 04 lut 2015, 16:45

Re: manualne ściąganie danych z Filmweb

Post autor: bjdream » 04 lut 2015, 16:50

Witam.
Opcja manualna działa w większości przypadków, ale czasami zdarza się, że nie wczyta opisu lub obsady.
Dzisiaj trafiły mi sie dwa filmy, których obsada się nie wczytała z serwisu filmweb: Yi Ge Ren De Wu Lin i Bad Boys.
Pozdrawiam

prokonsul
Posty: 2
Rejestracja: 28 cze 2015, 12:45

manualne ściąganie danych z Filmweb

Post autor: prokonsul » 28 cze 2015, 13:10

Przy manualnym ściąganiu danych dostaję komunikat z aplikacji "Connection Closed Gracefully.". Nie używałem tej funkcji od czasu przesiadki z Win XP na Win7 pół roku temu :oops: i nie wiem od kiedy się "popsuło". Używam aktualnej wersji aplikacji (1.67). Jedyne co umiałem sprawdzić, to przejście przez firewalla, ale tu jest OK.
Intuicyjnie czuję, że to nie problem aplikacji, tylko systemu, ale może ktoś spotkał się z tym komunikatem i zna proste rozwiązanie?

ODPOWIEDZ